جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اروند رهگستران پویا   >   خدمات  >  اورهال دیزل ژنراتور

اورهال دیزل ژنراتور

بررسی دقیق و کاربردی اورهال دیزل ژنراتور

تعمیر اساسی یا اورهال دیزل ژنراتور، در واقع به کاری نسبت داده می شود که پیش از اینکه یک دستگاه آسیب ببیند و یا دچار مشکل جدی شود، آن دستگاه مورد بررسی قرار گیرد و تعمیرات تخصصی بر روی آن انجام شود. در ادامه این مقاله با همراهی و بهره گیری از دانش کارشناسان متخصص و مجرب شرکت اروند رهگستران پویا، به بررسی کامل اورهال، مراحل انجام اورهال دیزل ژنراتور و مزایا و معایب آن می پردازیم.

اورهال به چه معناست؟

به تعمیرات تخصصی کوچک ترین و یا بزرگ ترین قطعات و لوازم مکانیکی، الکتریکی و کنترلی در دیزل ژنراتور ها، اورهال گفته می شود. هریک از این قطعات دارای طول عمر مشخص است که در صورت نیاز می توان به آسانی آن ها را تعویض و یا تعمیر کرد. در واقع اورهال دیزل ژنراتور می تواند طول عمر بسیار بالاتری را برای دستگاه شما به وجود بیاورد. بنابراین می توان ادعا نمود که اورهال نقش مهمی را در پیشگیری از آسیب دیدگی دستگاه ها ایفا می کند.

نحوه کار اورهال دیزل ژنراتور

اورهال یکی از بهترین و اساسی ترین تعمیرات موجود برای ماشین آلات راهسازی و معدنی می باشد. با وجود مجموعه ­های بسیاری که در کشور می توانند این کار را انجام دهند، اورهال دیزل ژنراتور بسیار مهم است و نقش بسزایی در تعمیرات اساسی دارد. به طور کلی می توان گفت در اورهال، تمامی قطعات مونتاژ شده و تست میگردد.

اگر قصد دارید با خدمات اورهال دیزل ژنراتور در مجموعه های مختلف آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم پیش از خرید خود از یک منبع معتبر مشاوره های لازم را دریافت نمایید و با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه گام بردارید. مشاوران و کارشناسان مجموعه ما در اروند رهگستران پویا با توجه به میزان تجربه بالا و سابقه چندین ساله در این زمینه، می توانند شما عزیزان را به خوبی راهنمایی کنند. از این رو جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید. در ادامه به بررسی مراحل اورهال دیزل ژنراتور می پردازیم.

اورهال دیزل ژنراتور

مراحل اورهال دیزل ژنراتور

با کمی بررسی متوجه خواهید شد که شرکت های معتبر و فعال در این زمینه، برای تعمیر اساسی دیزل ژنراتور از روش های متفاوتی استفاده می کنند. در اورهال شما باید یک برنامه جامع در نظر داشته باشید. چرا که یک برنامه کامل و اصولی به شما کمک می کند تا بهترین اقدامات را در جهت تعمیرات اساسی دیزل ژنراتور بکار گیرید.  البته توجه داشته باشید که امکان وجود یک اورهال اصولی و سریع با کمک افراد متخصص و با تجربه به وقوع می پیوندد. این امر را جدی بگیرید تا کیفیت محصولات خود را به درستی حفظ نمایید.

به طور کلی مراحل اورهال را می توان به صورت زیر بیان نمود:

  • در مرحله اول بهتر است یک نرم افزار خاص جهت کنترل پروژه تعمیرات اساسی انتخاب شود.
  • پیش از شروع به کار یک لیست از اقدامات مد نظر تهیه می شود و بخش‌های مختلف را تعیین می کنند.
  • پس از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، افراد و گروه‌های متخصص شروع به فعالیت می کنند.
  • گروه بندی‌های مختلف در انجام اورهال برای قسمت‌های متفاوت دستگاه، بسیار ضروری و مهم است.
  • همچنین قبل از شروع به کار باید قطعات و متریال مورد نیاز تهیه نمود تا در هنگام کار مشکلی به وجود نیاید.

بنابراین اگر یک شرکت معتبر دارای متخصصان مجرب این عملیات را برعهده بگیرد، شما عزیزان می‌توانید به راحتی اورهال دیزل ژنراتور را به سرانجام برسانید.

02HAFARI اورهال و بازسازی ماشین‌آلات راهسازی و معدنی، معدن هوشمند

مزایا و معایب

همانطور که تا کنون اشاره شد مدیریت تعمیرات اساسی و یا همان اورهال باعث می شود تا از مشکلات و آسیب دیدگی های جدی دستگاه‌ها پیشگیری شود و یک سری مزیت هایی را به دنبال داشته باشد. این مزایا عبارتند از:

  • تعیین زمان انجام تعمیرات اساسی (Overhaul)
  • تعیین فعالیت های پیش اورهال
  • برنامه ریزی دقیق و جزء به جزء
  • بودجه ریزی اصولی
  • مدیریت صحیح و پیش بینی شرایط بحرانی

اصولا انجام این کار نه تنها معایبی به همراه ندارد، بلکه فواید بسیاری را نیز به دنبال خواهد داشت. باید بدانید که اگر مدیریت صحیح اورهال انجام پذیرد باعث: افزایش اطمینان و بهره وری، کاهش هزینه‌های انجام تعمیر اساسی، کاهش حوادث ایمنی و مواردی از این قبیل می شود.

سخن پایانی

با توجه به نکات بیان شده شما عزیزان می توانید با انتخاب شرکت های معتبر، اورهال دیزل ژنراتور را در کمترین زمان ممکن به خوبی انجام دهید. شرکت اروند رهگستران پویا، جزو بهترین و با تجربه ترین تولیدکنندگان و فروشندگان قطعات ماشین‌ آلات راه­سازی و معدنی در ایران است. کارشناسان و متخصصان ما همواره در تلاش اند تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه نمایند. ارائه خدمات مهم و کاربردی شرکت اروند رهگستران پویا توانسته در زمینه نوسازی و بازسازی این وسایل با کمک اورهال بازدهی بسیار زیادی را برای سازمان ها به ارمغان بیاورد. همواره رضایت شما افتخار ماست.